Conversation btw Bonchet & Toyol. I just find that dis conversation is soo cute.
Aur: Heyloo!
Abby: Hey B!
Aur: B tak jady g umah nenek?
Abby: tak ah. B, i nari good moooood!! :)
Aur: nape?
Abby: Ntah! hehe! don't spoil my mood hor toyol!!
Aur: Ouhk! B hapi nape syg?
Abby: Ntah. :)
Aur: huh? u in the good mood tapi tak tahu nape b in the good mood?
Abby: Abih kalo tak tau nk uat mcm mane?? Hahahhax! bengap kan?
Aur: haha... action eh b skrg..tgh uat per?
Abby: tgk2 gambar2 i biler i masih2 kecik.
Aur: ouhk.. b, i tak sabar nk book out dis fri!
Abby: Nape pulak u tak sabar?
Aur: I miz u alot my dear!!
Abby: u miz me?
Aur: ya, b tak rindu i ke?
Abby: ish mane nk rindu toyol mcm kau!
Aur: btol eh? dah ah, i majok! Bluek!
Abby: alalallala. Sori dear. i pon rindu bby! Dis fri mit k syg? I luv u toyol!
Aur: I love u 2 bonchet!!
I hate it when B call me bonchet!! Hmph!! Cute rite my Bby?? Hahhax! Okey, i mish that toyol!!
Aur: Heyloo!
Abby: Hey B!
Aur: B tak jady g umah nenek?
Abby: tak ah. B, i nari good moooood!! :)
Aur: nape?
Abby: Ntah! hehe! don't spoil my mood hor toyol!!
Aur: Ouhk! B hapi nape syg?
Abby: Ntah. :)
Aur: huh? u in the good mood tapi tak tahu nape b in the good mood?
Abby: Abih kalo tak tau nk uat mcm mane?? Hahahhax! bengap kan?
Aur: haha... action eh b skrg..tgh uat per?
Abby: tgk2 gambar2 i biler i masih2 kecik.
Aur: ouhk.. b, i tak sabar nk book out dis fri!
Abby: Nape pulak u tak sabar?
Aur: I miz u alot my dear!!
Abby: u miz me?
Aur: ya, b tak rindu i ke?
Abby: ish mane nk rindu toyol mcm kau!
Aur: btol eh? dah ah, i majok! Bluek!
Abby: alalallala. Sori dear. i pon rindu bby! Dis fri mit k syg? I luv u toyol!
Aur: I love u 2 bonchet!!
I hate it when B call me bonchet!! Hmph!! Cute rite my Bby?? Hahhax! Okey, i mish that toyol!!
Labels: IMY Aur
